ecomail.cz

Imunitný systém a jeho posilnenie

Vonku sa strieda studené počasie s teplým. Dážď sprevádza studený vietor a vo vašom okolí sa objavuje čoraz viac chorých. Bojujú s chrípkou, prechladnutím či kašľom. Jediné, čo vás dokáže ochrániť pred podobnými ťažkosťami, je váš vlastný imunitný systém.

Pre imunitný systém predstavuje teplotne striedavé počasie veľkú záťaž. Dochádza ku kumulácii viacerých faktorov, ktoré obranyschopnosť negatívne ovplyvňujú.

Predovšetkým sú ľudia vystavení teplotným výkyvom a navyše po zime, kedy sa konzumuje častejšie mrazená a konzervovaná zelenina a ovocie, chýba telu dostatok vitamínov.

Ak teda chcete znížiť riziko ochorenia, mali by ste svoju obranyschopnosť čo najviac posilňovať. Chrípkovým epidémiám sa dá pomerne ľahko vyhnúť.

Potrebujete k tomu päť vecí:

  • dostatok spánku
  • vitamínov
  • pohybu
  • dobre fungujúce zažívanie
  • málo stresu
Imunitný systém posilnenie

Aby sa ľudské telo mohlo po dlhom dni zregenerovať, potrebuje dostatok spánku. Každý človek má inú potrebu, takže ideálna doba spánku je individuálna, bežne sa však uvádza 7 až 9 hodín. Počas tohto času si organizmus oddýchne a imunita sa posilní.

Vitamíny

Keď sa vyspíte, tak príde na rad tanier s raňajkami. Každé jedlo by mali byť pestré a bohaté na vitamíny, minerály, enzýmy a vlákninu, ktoré sú nevyhnutnou súčasťou prevencie pred chorobami. Jedzte preto veľa čerstvej zeleniny, ovocia a zdravých rastlinných tukov.

Posilnenie imunitného systému bylinným prípravkom Viranimun

Názov prípravku znie VIRAIMUN od spoločnosti DIOCHI a je vhodný na celkovú detoxikáciu a regeneráciu všetkých orgánov a celého tela. Zaujímavý je aj kozmetický efekt látok, ktoré obsahujú huby v prípravku. Aktivizujú produkciu mazových žliaz a preto blahodarne pôsobia na zrelú a suchú pokožku.

Čím budeme viac dbať na používanie účinných prostriedkov a prírodných prírapavkov na posilnenie imunity, tým bude vyššia šanca, že imunitný systém bude schopný sa lepšie  vysporiadať s vírusmi a baktériami.

V tomto období je rozhodne dobré zvýšiť prísun vitamínu C. Okrem céčok by ste si mali dopriať tiež vitamíny A, B, D a E, ktoré opäť nájdete v čerstvej zelenine a ovocí. Zabúdať by ste nemali ani na minerály, a to predovšetkým na draslík, horčík, selén a zinok. Tento koktail minerálov nájdete v nepražených a nesolených semienkach a orieškoch. Prísun vitamínov a minerálov zo stravy nieje vždy postačujúci, preto si posilniť imunitu môžeme aj prírodnými doplnkami výživy. 

Prírodné výživové doplnky DIOCHI na posilnenie imunity

Pohoda a pohyb

Jedným z ďalších dôvodov, prečo ľudský organizmus nepremôže chorobu, je stres. Stres v období chrípok zvyšuje riziko ochorenia. Ľudia sa stresujú v zamestnaní, stresujú sa doma. Účinným útekom od stresu môže byť šport. Pri ňom telo naberie kondíciu a myseľ sa odreaguje. Je jedno, či to bude beh, tenis či squash. Podstatné je, aby ste športovali s chuťou.

Ak budete v dobrej kondícii a pohode a denne telu dodáte dostatok vitamínov, minerálov, enzýmov a vlákniny, máte veľkú šancu, že sa vám chrípka vyhne. Ak vás predsa len chrípka či viróza dostihnú, bude priebeh liečby určite rýchlejší.